پاسخ به پرسش های متداول

برای خرید از آوینامد حتما باید در وبسایت عضو شوم؟

بله قبل از خرید حتما باید از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه آوینامد پس از اینکه کالای مورد نظر خود را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه کرده و به ترتیب مراحل خرید را انجام دهید

میتوانم سفارش تلفنی ثبت کنم؟

 خیر.امکان سفارش به صورت تلفنی امکان پذیر نیست.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

اگر شما در یکی از شهر های ایران هستید،سفارش شما با پست پیشتازتحویل داده میشود.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

 بله در صورت تمایل به انصراف از سفارش با امور مشتریان تماس بگیرید و شماره سفارش مربوطه را برای لغو اعلام کنید و در صورت رسیدن کالا درب منزل از تحویل گرفتن کالا خودداری کنید.

آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شود؟

بلی. ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

روش های پرداخت هزینه سفارشات چگونه است؟

پرداخت از طریق درگاه بانک زرین پال امکان پذیر است

آیا می‌توان سفارش را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت نمود؟

بلی. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می گردد.

آیا می‌توان اطلاعات ثبت‌ شده در حساب من را تغییر داد؟

بلی. بعد از ورود به سایت  و ورود به پروفایل خود می‌توانید با کلیک بر روی “ویرایش پروفایل”  نسبت به تغییر اطلاعات ثبت‌ شده اقدام نمایید.

در مورد سفارشات ثبت شده شهرستان ها چگونه می توان به کد مرسوله دسترسی داشت و سفارش رو  پیگیری کرد؟

بلافاصله بعد از ارسال سفارشات از محمودآباد به سمت شهرستان ها ی مورد نظر، کد رهگیری سفارش از طرف پست پیامک می شود و کد رهگیری را به شماره موبایل شما پیامک میکنیم  و با وارد کردن کد مرسوله در سامانه newtracking.post.ir میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید.

چه زمانی میتوانم محصول را تحویل بگیرم؟

طی ثبت سفارش محصول شما از طریق پست طی ۳ الی ۵ روز تحویل شما میشود.